Zgodnie z art. 10
ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm. - dalej
jako u.d.i.p.). informacja publiczna, która nie została udostępniona
w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek. Dostęp
ten jest bezpłatny, z zastrzeżeniem, że jeśli podmiot, który udostępnia
informację może ponieść jakieś koszty związane z formą udostępnienia
informacji bądź z jej przekształceniem, może żądać od wnioskodawcy opłaty
równej kosztom tej operacji.
Art. 13 ust. 1
i 13 ust. 2 u.d.i.p. stanowi, iż udostępnianie informacji publicznej na
wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14
dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być
udostępniona w terminie określonym w ust. 1, podmiot obowiązany do
jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia
oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym
jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Wniosek o
udostępnienie informacji publicznej można przesłać:
· na adres e-mail: sekretariat@oipip.walbrzych.pl
· pocztą na adres:
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
ul. Bolesława Chrobrego 1/10
58-300 Wałbrzych